2011. május 31., kedd

Hughes & Kettner Edition Tube 20th Anniversary (20 W csöves)

Hughes & Kettner Edition Tube 20th Anniversary (20 W csöves):
Én vagyok én eladási Hughes & Kettner Edition Tube 20th Anniversary minden csöves kombó. Állt csak mintegy soha nem látott színpadon. Én H & K volt forgató, és ezért az egyik a korlátozott modell a 20. ragadhatja születésnapja H & K tud. Játszani, de csak az én 100W-os erősítő fej, úgyhogy most jön kalapács alá. Ez az erősítő a 20 nem a 25. Születésnapi. Jobban néz ki, mint a folytatást, sokkal kevesebb és jobban hangzik! Adatok és vélemények a gyártó honlapján és nézze meg a magazinok. A rész ujjongott fel! Működik a természetes és nulla pályán, mind azon kívül. Hogyan kell kicsomagolni és friss. És ő hangos, a kis ember, ha kell. 20 watt cső több mint gondolnád. Azt is krémes blues és kristálytiszta tiszta. NP volt 666, - Ebay árak részben ritkasága miatt ezen a területen, néha mintegy 450, - (de a rosszabb helyzetben van). Mert én akarom loshaben itt VHB 400, - 63 225 helyszín a frankfurti Langen. Ante legtöbb boldog és kívánatos! Szállítás elképzelni. Kérdéseivel hívja a legjobban, aki félénk, de lehet elektronikus levél. Zártkörű ajánlatát, nem vállal garanciát. Menjünk.

Készítette eBay apróhirdetések iPhone App. most ingyen .
Ár: 400 EUR VB