2011. május 29., vasárnap

Bass Teljes Stack

Bass Teljes Stack:
Eladó az én teljes köteg Kustom, hiszen ő lett az én túl nagy neki oda-vissza út, kapcsolatban a hang jó, nagyon ringató hangot, de ez nagyrészt semleges, és hagy sok basszus révén (velem Fender Jazz Bass)! A hangerő nekem túlságosan is nagyméretű, és én is képes vezetni, akkor soha nem több, mint 1 / 3 (Rock Band) is él a próbateremben. A verem nagyon jó állapotban van és csak néhány hirtelen fordulat itt-ott a bőr, de ezek alig látható, technikailag ez, mint az új!

Én is eladni tárgyakat kérésére, de inkább a józan velem csak a teljes árat tárgyalások.

Fej-FP 150 €
-4 * 10 "(400 watt) 150 € FP
-1 * 15 "(250 watt) 120 € FP


Gondolom ár mind a 400 kért ár (nagyon jó áron az állapotban, a teljes stack!) Lehet tisztázni, hogy a szállítás vagy gyűjtemény (32 689) és megfelel, hiszen csak a PM vagy e-mail: jonas@tdlh.de. Feladom, mint a mobiltelefonok iránti kérelmet kiált.

Is, Csináltam videókat, így hallgathatja a verem kapunk (ha nem utal lehetőség az Ön oldalán magamra, az egész! Vagy endscheidung utalnak, hogy az Ön számára nem lenne értelme.) És feltöltött a YouTube, a link kérésre keresztül PM vagy e-mailben.

Új ár 700
Ár: 400 EUR VB