2011. május 28., szombat

Eladás HARTKE BASS ATTACK VXL Tone Shaper PRE AMP + DI BOX!

Eladás HARTKE BASS ATTACK VXL Tone Shaper PRE AMP + DI BOX!:
Én vagyok én eladási Hartke basszusgitár Attack VXL Toneshaper Pre Amp
Ő jó állapotban (lásd a képeket) és tökéletesen működik.
Megvan csak 2-szer használt minták és azóta nem érinti, mert én most használ más hatások.

Íme néhány információt a készülék:

A Hartke Bass Attack pedál a prekurzor és a DI box minden egyben. A készülék fel van szerelve az azonos Hartke hangzást vezérlőrendszere ismert, mint a basszus erősítő. A 3-sávos EQ tudok mély, magas, és a Bright ellenőrzés. A cső emuláció a meleg, cső hajtott hang vezérelhető a Harmonikus bankot, és olyan valóságos, hogy már nem akarja elhagyni.
A VXL Bass támadás Hartke basszus hangokat jellemző küldeni közvetlenül a keverő vagy erősítő.

- Bass előfok és DI box egy egységben
- Aranyozott XLR "közvetlen kimenet (pre / post fader)
- Párhuzamos be / ki jack
- Harmonikus Control Tube Emulator
- Vezérlő harmonikus, Mix, Sharp, szint, mély, magas, Brite
- Ház alumínium
- 3-sávos mély, magas, és az átláthatóság ellenőrzése
- Lehet powered by 9V elem

Új ára általában 100-120 € között.
Itt lehet kapni a készüléket 70 €! Hozzáférések, megéri!
Az előerősítő küldi táp nélkül.
Én Szállítás világszerte:)

Nagyra értékelem el a vizsgálatot!
juro86@web.de
Ár: 70 EUR